Klantrelaties

Een van de belangrijkste aspecten en uitdagingen voor een bedrijf is om klantrelaties te onderhouden en vertrouwen te ontvangen. Ondanks nieuwe middelen, zoals social media en mailcontact vinden klanten het toch fijn om persoonlijk contact te hebben. Klantrelaties gaan ook vaak gepaard met het professioneel omgaan met de debiteurenadministratie. Veel bedrijven vinden het lastig hiermee om te gaan en in sommige gevallen zit er geen systeem in, dit kan richting de klantrelaties onprofessioneel overkomen.

Togather voor klantrelaties

Met het uitbesteden van factoring aan Togather behoud je goede klantrelaties en professionaliseer je de boekhouding dankzij ons 24/7 management platform. Jouw klant krijgt geen mededeling zodra de facturen door ons zijn gekocht, het contact onderling blijft dus intact. Ook betaalt de klant direct de factuur naar jouw rekening. Om een klantrelatie goed te onderhouden het is niet prettig om herinneringen en een aanmaningen te sturen naar klanten, want aan een factuur hangt meestal ook een commercieel belang. Met Togather reken je hiermee af en creëer je ook meer tijd voor focus op de kerncompetenties van het bedrijf. Het enige wat jij hoeft te doen is de facturen opsturen via ons platform en wij betalen je binnen 48 uur uit.

Togather Factoring 2.0

Anders dan de andere factormaatschappijen informeren wij je klanten niet over de verkoop van de facturen, hij blijft gewoon op jouw bankrekening betalen. Je verkoopt enkel je facturen, maar niet je klantrelaties! Ook bieden wij jou gratis gebruik van ons Credit Management platform Crest waarin je een professionaliseringslag kan maken in de boekhouding richting de klant.

Voordelen

-  Jij behoudt persoonlijk contact met je relaties
-  Togather zorgt dat de factuur binnen 48 uur wordt uitbetaald op je rekening
-  Toegang om gratis gebruik te maken van ons Credit Management platform

Zie hier nog meer voordelen van onze nieuwe manier van factoring. Wil je kunnen berekenen wat dit voor jou betekent? Zie onze rekenmodule.